martes, 24 de febrero de 2015

Rosalía


Hoy, 24 de febrero, es el aniversario del nacimiento de Rosalía de Castro. De la mano de mi padre aprendí a amar el gallego en sus versos, por eso hoy un recuerdo a esta mujer sensible, a mi padre, a la poesía y a la muy hermosa lengua de Galicia. Ahí quedan unos versos


Campanas de Bastabales,
cando vos oio tocar,
mórrome de soidades.

Cando vos oio tocar,
campaniñas, campaniñas,
sin querer torno a chorar.

Cando de lonxe vos oio
penso que por min chamades
e das entrañas me doio.

Dóiome de dór ferida,
que antes tiña vida enteira
e hoxe teño media vida.

só media me deixaron
os que de aló me trouxeron,
os que de aló me roubaron.

Non me roubaron, traidores,
¡ai!, uns amores toliños,
¡ai!, uns toliños amores.

Que os amores xa fuxiron,
as soidades viñeron...
de pena me consumiron.

No hay comentarios:

Publicar un comentario